П`ятниця, 03.24.2017, 10:56 PM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Власівська ЗОШ I-II ступенів Нововодолазької районної ради Харківської області

Роздiли сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Аналіз роботи за рік

Звіт про методичну роботу школи за 2015/2016 навчальний рік

Згідно з річним планом роботи школи на 2015/2016 навчальний рік педколектив школи працював над методичною темою „Формування мотивації навчально-виховної діяльності учнів через впровадження інноваційних форм і методів навчання”.

Методична робота з педагогічними працівниками у 2015/2016 навчальному році спрямована на виконання Законів України «Про загальну середню освіту» (зі змінами), «Про освіту» (зі змінами), «Про засади державної мовної політики», «Про позашкільну освіту», на підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, ефективного педагогічного досвіду, на підвищення якості знань учнів з базових предметів, підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів, створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу, продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я дітей.

Для реалізації даної мети всі вчителі школи охоплені роботою в шкільному методичному об’єднанні класних керівників та районних методичних об’єднаннях. Протягом навчального року у школі діяло шкільне методичне об’єднання класних керівників (керівник Ріпка Т.П..), яке працює над методичною темою «Спільна робота вчителя та сім’ї по вихованню в учнів свідомої дисципліни, культури поведінки, патріотизму, духовності та милосердя».

Основними питаннями в організації методичної роботи були:

1. „Упровадження інновацій як засобів, механізмів розвитку освітніх систем: управлінських, методичних, навчально-виховних”.

2. „Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення”

На засіданнях методичного об’єднання вивчався:

• зміст програм, їх методичний супровід;

• опрацьовано методичну літературу з питань впровадження інтерактивних форм і методів навчання і виховання;

• заслухано інформацію про здійснення самоосвіти;

• проводилася певна методична робота з молодими вчителями Дацько А.А., учителем англійської мови, Персій Н.Б, Зубкова В.І., учителі початкових класів, Мотика О.О., учитель історії.

У результаті не було проблем із складанням календарно-тематичних планів учителів, впроваджувалися інноваційні форми і методи навчання (урок-гра, урок-казка, урок-диспут, проектні технології), диференційоване та індивідуальне навчання.

Курсову перепідготовку пройшла вчитель хімії та біології Немашкало Н.О. Атестувався витель музичного мистецтва Заріченець О.М.

У 2015/2016 навчальному році учні школи брали участь у І та ІІ етапі Всеукраїнськиї олімпіад з базових дисциплін та початкових класів, а також турнірі істориків. Найкращий результат – це ІІ місце з російськї мови учениці 8 класу Гіз Лілії.

У подальшій роботі слід звернути увагу на роботу з дітьми девіантної поведінки, на індивідуальну роботу з батьками, на залучення батьків до участі у шкільних заходах, співпрацю з сільською бібліотекою, проведення семінарів для батьків.

Результати методичної роботи у 2015/2016 навчальному році свідчать про те, що в основному вчителі у своїй діяльності зберігають позитивні тенденції у навчанні та вихованні учнів. Але існує також і низка проблем. Це стосується підготовки вчителя до уроку, організації уроку, де відсутня мотивація навчання, раціональне використання часу на уроці, контроль за засвоєнням знань учнями, допускаються помилки в оформленні сторінок класного журналу.

У наступному навчальному році необхідно підняти методичну роботу на більш високий рівень з метою досягнень кращих результатів у навчанні та вихованні учнів. У зв’язку з цим основними завданнями методичної роботи слід вважати:

• створення пріоритету навчання: конструювання уроку проводити за особистісно орієнтованою та інноваційними технологіями;

• проводити взаємовідвідування уроків з метою обміну досвідом роботи;

• більше уваги приділяти молодим спеціалістам;

• організовувати тренувальні заняття для учнів щодо підготовки їх до участі в олімпіадах;

• підвищення якості уроку;

• продовженння роботи вчителів над власною методичною темою;

• використання тестових завдань ЗНО на уроках, починаючи з 5 класу.

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017