Неділя, 09.24.2017, 3:13 PM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Власівська ЗОШ I-II ступенів Нововодолазької районної ради Харківської області

Роздiли сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Про підсумки виховної роботи школи у І семестрі 2012-2013 навчального року

Власівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Нововодолазької районної ради
Харківської області

НАКАЗ______________ №_____

Про підсумки виховної роботи школи у І семестрі 2012-2013 навчального року

Виховна робота школи у І семестрі 2012-2013 навчальному році проводилась згідно з основними нормативними документами:

  • Законів України: „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про молодіжні та дитячі організації”;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.10 № 7788 „Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад”;
  • Програми „Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України’’;
  • Концепції про права дитини;
  • Комплексної Програми профілактики правопорушень;
  • Національних та регіональних програм з питань виховання.
Головна мета виховної діяльності – піднесення особистості, спрямоване на розкриття природних здібностей, розвитку інтелекту та формування духовності учня, виховання гармонійно розвинутої , високоосвіченої, соціально активної, національно-свідомої людини, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, патріотичними почуттями.
На початку навчального року були поставлені такі основні завдання виховної роботи:
  • формувати усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я;
  • формувати уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв’язування конфліктів;
  • формувати здатність враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
  • формувати моральні якості ( чуйність, чесність, правдивість, гідність, справедливість, толерантність, щедрість, взаємодопомогу);
  • формувати повагу до людини праці, поняття та уявлення про важливість праці для людини;
  • формувати почуття охайності, відповідальності, самостійності;
  • формувати естетичні почуття, уявлення, знання про прекрасне;
  • формувати основні поняття про народ, націю, суспільство, державу;
  • формувати поняття та уявлення про довкілля.
Виховна робота школи планувалася відповідно до програми „Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів” і включала в себе планування роботи учнівського самоврядування, спортивно-масову роботу, військово-патріотичне виховання, роботу з правової освіти та правового виховання, роботу з попередження злочинності, правопорушень, запобігання дитячій бездоглядності, план роботи по формуванню здорового способу життя, профілактики алкоголізму, наркоманії, токсикоманії серед учнівської молоді, запобігання захворювань на СНІД, роботу з батьківською громадськістю, профорієнтаційну роботу. Кожен класний керівник мав свій виховний план роботи на І семестр 2012-2013 н. р., який погоджувався директором школи. Питання щодо організації виховної роботи у школі розглядалося на засіданні педагогічної ради від 26.11.2012 № 6.
Відповідно до річного плану та планів класних керівників і здійснювалася вся виховна робота в школі:
- в класних колективах використовувалися різні форми виховної діяльності, а саме:
  • виховні години «Що означає бути вихованим», «Хай добрим буде розум ваш, а серце – мудрим буде», «Лікарські рослини» (6 кл.), «Подорож у країну здоров'я»(5 кл.), «Голодомор 1932-1933р.р.»(3кл.), «Освіта – шлях до майбутньої професії», «Наші досягнення в навчанні у 9 класі», «Формула вибору професії: можу, хочу, треба», «Що означає бути здоровим» (9 кл.),
  • години спілкування „Напитися з отчої криниці”, „Ставлення до людини. Яким воно повинно бути?”, „Усвідомлення себе, як невід’ємної частини природи” (8 кл.), «Фізична краса не постійна, а духовна – вічна» (8 кл.), просвітницький тренінг „Проблеми рідного краю”,
  • обмін думок „Як долати агресивність?” (8-9 кл.), „Толерантність та милосердя”, „Навчання – твоє основне заняття” (5 кл.),
  • конкурси, вікторини та рольові ігри «Шануй людей - і тебе шануватимуть», «Щедрість рідної землі», «Природа в загадках, прислів’ях, приказках та віршах», «Замість ялинки – зимовий букет»(3кл.), «Подорож у країну «Ввічливості», «Конкурс знавців української мови», «У світі казки чарівної»(5 кл.), конкурси малюнків до знаменних дат (1-9 кл.) тощо.
  • екскурсії в природу.
Військово-патріотичне виховання також включає в себе різні форми виховної діяльності: години класного керівника «Бабусин рушник у сучасній оселі» (8 кл.), «Патріот своє країни» (4 кл), «Країна, в якій я живу» (6 кл.), «Імідж сучасної людини» (5 кл.), «Україна – наш спільний дім» (3 кл.), усний журнал «Краса мого села» (4 кл.), «У нас одна Батьківщина – наша рідна країна» (3 кл.), круглий стіл «Як я знаю свої права та обов’язки», «Проти насильства в сім’ї», «Партизанський рух в роки ВВВ на Харківщині»(9 кл.), «Запорізькі козаки. Хто вони?» (8 кл.), акція милосердя «Допоможемо ветеранам»(1-9кл.),бесіди «Учіться любити працю”, (4 кл.) та ін.
З метою виховання патріотичних почуттів на класних годинах проводяться бесіди за темами „Мій край – моя історія жива”, „Жити за законами держави”, „Конституція України – Основний Закон нашої держави” ,«Ми –Українці»та ін.
Фізкультурно-масова робота включала в себе різноманітні змагання на першість школи: з шашок, з тенісу, проводилися «Козацькі розваги», працював спортивний гурток, проводилися різноманітні ігри та змагання.
Протягом І семестру проводились також і традиційні свята: «1 вересня – День знань», «17 вересня – День визволення села від німецько-фашистських загарбників», « День вчителя», «Осінній ярмарок», «День Святого Миколая», «Новорічне свято».
У школі налагоджено також роботу учнівського самоврядування. Діє дитяче об’єднання «Країна барвінкова». Президент - Рущак Юлія, учениця 9 класу, віце-президент – Зінов’єва Юлія, учениця 9 класу, секретар – Гордєєва Марина, учениця 9 класу. Члени об’єднання беруть активну участь у всіх шкільних заходах і засіданнях, випускають шкільну газету, готують тематичні лінійки, проводять рейди-перевірки підручників, санітарно-гігієнічних умов у класах, займаються організацією спортивних змагань з тенісу, шахів, піклуються про молодших школярів.

Індивідуальна робота з учнями була направлена на свідоме відношення учнів до навчання, відповідальність за доручену справу, культуру спілкування, користування косметикою (для дівчат), транспортними засобами (хлопці), перевірку стану ведення підручників, щоденників, проводилися бесіди про поведінку у школі та на уроці, про навчання, участь у громадських справах, про виконання доручень, поетичні вітальні, відверті розмови як з усіма учнями, так і індивідуально.
Робота з батьками включала в себе індивідуальні бесіди, загальношкільні та класні батьківські збори, лекції, години спілкування, анкетування, творчі зустрічі, обстеження матеріально-побутових умов сімей пільгових категорій та сімей, які потрапили в складні життєві умови, залучення батьків до участі в загально шкільних, класних заходах. Протягом семестру проведено 2 загальношкільних батьківських зборів. Також у школі діє батьківський комітет, на якому розглядаються різні питання життя і діяльності школи.
Також проводилась робота по застереженню дитячого травматизму, яка спрямована на усвідомлення дітей того, що здоров’я – це великий дар не тільки для людини, а й для всього суспільства і проводилась відповідно до науково-методичних рекомендацій. Усі бесіди записувалися до класного журналу, зошита класного керівника, проводилися різноманітні інструктажі, додаткові бесіди, бесіди з профілактики ВІЛ/СНІДу, на класних годинах проводилися бесіди на пожежну тематику, перевірялися знання з правил дорожнього руху, правил поведінки з електроприладами, поблизу залізниці, правила поведінки на воді, на льоду. бесіди з батьками, розроблялися пам’ятки для батьків та учнів.
Першочерговими завданнями виховної роботи школи є :
  • упровадження форм роботи з сім’єю, які сприятимуть гуманізації взаємовідносин «педагоги – батьки – учні»,
  • залучення більшої кількості учнів до участі у конкурсах, турнірах, олімпіадах;
  • формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів.

Директор школи: З.В. Мироненко

З наказом ознайомлені:
1. Микитченко Н.С.
2. Лук’янченко І.О.
3. Продан Р.Л.
4. Немашкало Н.О.
5. Горбатенко С.А.
6. Пічка О.В.
7. Шаптала М.О.
8. Заріченець О.М.
9. Ріпка Т.П.

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017